EATING OUT – SOCIAL DIFFERENTIATION, CONSUMPTION AND PLEASURE

R$120,00

Em estoque

Calcular Frete
Forma de Envio Custo Estimado Entrega Estimada
SKU: 1793 Categoria:

*** SOLICITE SEU ORÇAMENTO A LIVRARIA BIOTEC – EMAIL.: biotec@livrariabiotec.com.br – CNPJ 07.993.228/0001-79
*** PREÇO SUJEITO A REAJUSTE***

Descrição

Obs.: Livro sem uso, com paginas amareladas e um pouco sujas pelo tempo – capa, contracapa, bordas e paginas integras. sem marcas, grifos, marcações ou qualquer tipo de detalhe que possa interferir na leitura ou pesquisa – Conteudo perfeito

Table of Content:  Acknowledgements; List of figures; List of tables; List of boxes; 1. The study and its rationale; Part I. Modes of Provision: 2. The development of the habit of eating out in the UK; 3. The meanings of eating out; Part II. Access: 4. Patterns of eating out; 5. Domestic organisation, family meals and eating out; Part III. Delivery: 6. Personal service in public and private places; 7. Last suppers; Part IV. Enjoyment: The Attractions of Eating Out: 8. Eating out and its gratifications; 9. The enjoyment of meal events; Part V. Conclusion: 10. Eating out and the theories of consumption; Methodological appendix: data collection and analysis; References.

por Alan Warde  (Autor), Lydia Martens (Autor) – 2000

  • Idioma ‏ : ‎ Inglês
  • Capa comum ‏ : ‎ 260 paginas
  • ISBN-10 ‏ : ‎ 0521599695
  • ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0521599696

Informação adicional

Peso 1 kg